Права та обов`язки заявників та сертифікованих клієнтів
Клієнт зобов’язаний:
- виконувати усі умови сертифікації та оцінки відповідності в Системі сертифікації ВНІТІ-ТЕСТ;
- надавати будь-які пояснення або додаткову інформацію, пов`язану з заявкою, на запит ООВ “ВНІТІ-ТЕСТ;
- створювати групі аудиту ООВ “ВНІТІ-ТЕСТ” усі необхідні умови для проведення оцінювання, надавати документацію на експертизу, забезпечити доступ до усіх галузей, до зареєстрованих даних (зокрема, звітів про внутрішні перевірки), а також до персоналу з метою оцінювання ;
- сплатити всі витрати за проведення сертифікації, оцінки відповідності.
Клієнт має право:
- доступу до сертифікаційних послуг ООВ “ВНІТІ-ТЕСТ” без виконання неправомочних додаткових умов, незалежно від його розміру, членства в будь-якій асоціації та від кількості осертифікованих ООВ «ВНІТІ-ТЕСТ» підприємств, якщо його діяльність відноситься до галузі акредитації ООВ “ВНІТІ-ТЕСТ”;
- оскаржувати призначення конкретних членів групи аудиту з сертифікації, оцінки відповідності;
- вимагати проведення робіт з сертифікації системи управління якістю за повторною заявкою за скороченою схемою перевiрки (якщо результати сертифікації за попередньою заявкою виявили лише незначнi невiдповiдностi, які швидко усуваються, а повторна заявка подана не пізніш, ніж через 6 місяців після попередньої);
- подавати апеляцію до ООВ “ВНІТІ-ТЕСТ” протягом місяця після отримання повідомлення про відмову у видачі чи визнанні сертифіката;
- звертатись до апеляційної комісії Національного органу з сертифікації у разі незгоди з рішенням апеляційної комісії ООВ “ВНІТІ-ТЕСТ” щодо видачі чи визнання сертифіката.
Власник сертифіката зобов’язаний: