Фінанси
Керівник ООВ забезпечує фінансову стабільність, необхідну для покриття зобов’язань, пов’язаних з діяльністю ООВ, за допомогою засобів фінансової підтримки. Вони охоплюють:
договірні відносини з клієнтами на проведення робіт з оцінювання відповідності з отриманням оплати за ними;
страхові договори з отриманням страхових виплат для покриття зобов’язань щодо діяльності ООВ
Вартість робіт із сертифікації індивідуальна, і залежить від багатьох факторів, таких, як:
перелік технічних вимог, на відповідність яким проводиться сертифікація (що впливає на обсяг випробувань і, природно, на їхню вартість);
схема сертифікації, тому що різні схеми передбачають проведення різних процедур;
кількість заявлених видів і моделей продукції, їхні конструктивні відмінності, що впливає на трудовитрати при аналізі представленої документації, підготовку та оформлення документів по сертифікації;
кількість співробітників;
кількість виробничих майданчиків;
кількість процесів виробництва (послуг);
якості розроблених стандартів і т.д.
Керівник ООВ оцінює ризики, які виникають через дії з оцінювання відповідності і має відповідні механізми (страхування), щоб забезпечити виконання зобов'язань, які виникають через дії ООВ в кожній зі сфер та географічних регіонів його діяльності.
Керівник ООВ оцінює фінанси та джерела прибутку ООВ і демонструє, що на початковому етапі та в подальшому, комерційний, фінансовий або інший тиск не поставлять загрозу неупередженості ООВ